Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej! Jag ska köpa en 42" tv som ska kosta 16 000-18 000kr. Ska man köpa en LCD eller en plasma?

Jag har hittat en Hitachi 42PD8A10, är den en av dom bättre eller ska jag köpa någon annan?

Jag vill gärna ha ett svar så fort som möjligt!

Postad

Hej!

Vill bara rekommendera dig att få tag på den senaste tidningen av LJUD&BILD där har de en jättetest av olika plattskärms tv.

Lycka till!

KDA

Postad

Då blir man nyfiken, finns det enligt er inga bra plattskärms tv än? Ska man behålla den gamla bildrörsteven några år till? Inte för att jag har tänkt att byta nu, men när den gamla är slut finns det nog inga bildrörs TV så då har man nog inget val!!

Mvh KDA

Postad

Jag tror det har sina fördelar att hålla på tjock-TV:n ett tag till. Platta skärmar som klarar 1080p kommer bli billigare framöver och det är nog en sån man ska sikta på.

Postad
Jag tror det har sina fördelar att hålla på tjock-TV:n ett tag till. Platta skärmar som klarar 1080p kommer bli billigare framöver och det är nog en sån man ska sikta på.

Håller med. För mej funkar gamla bettan tills 1080p-projektorerna blir köpbara för vanliga dödliga. Kan tänka mej att det blir nån gång omkring när HD-DVD/Blu-ray-kriget tar slut och en PS3a har ett rimligt pris på sej också.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...