carbe Postad 22 november 2006 Postad 22 november 2006 Hej! Jag funderar på att köpa CompositeLab Lite för FXhome.com då jag gillade EffectsLab. Är det någon som har CompotiteLab och kan berätta om det är något att ha? 0 Citera
ofstudios Postad 22 november 2006 Postad 22 november 2006 Spara pengarna till en kamera, och ladda hem det istället. Men förövrigt så kan jag rekommendera After Effects från Adobe, du kan ladda hem och testa det helt gratis från deras hemsida: http://www.adobe.com/products/aftereffects/ 0 Citera
carbe Postad 22 november 2006 Författare Postad 22 november 2006 Man skall ALDRIG ladda hem saker. Du kanske inte har läst reglerna. 0 Citera
ofstudios Postad 23 november 2006 Postad 23 november 2006 Sveriges Rikes Lagar eller ... Förövrigt är det helt lagligt att ladda hem en trial. 0 Citera
Jawo Postad 23 november 2006 Postad 23 november 2006 Sveriges Rikes Lagar eller ... Förövrigt är det helt lagligt att ladda hem en trial. Både Sveriges lagar och forumets regler. Dessutom kan du ju inte på allvar föreslå en trial? Jag är så less på alla som föreslår After Effects eller liknande program. Är det så svårt att förstå att nästan ingen på det här forumet kommer att lägga tio tusentals kronor på ett program? Topic: Jag har själv aldrig riktigt använt labs programen, men folk gör ju riktigt fina saker med dom. Dom går ju förövrigt att få i låda numera, från Amazon. 0 Citera
Kapten Buse Postad 23 november 2006 Postad 23 november 2006 Både Sveriges lagar och forumets regler. Dessutom kan du ju inte på allvar föreslå en trial? Jag är så less på alla som föreslår After Effects eller liknande program. Är det så svårt att förstå att nästan ingen på det här forumet kommer att lägga tio tusentals kronor på ett program? Har aldrig förstått folk som hela tiden klagar på andra som "skaffar" program så som AE. Hade inte folk skaffat och lärt sig programmen så skulle antagligen en stor del av alla människor inom alla "dator-grafiska" branscher inte ha jobbet dem har. Så är det bara. Är du seriös med att hålla på med med dator-grafik på en högre nivå vare sig det är 3d modellerare eller after-effects artist så måste du ju lära dig programmet. Visst man kanske kan börja med ett gratis-program eller ett lite billigare alternativ men sen bör man ju se till att lära sig ett riktigt program som används i branschen... 0 Citera
carbe Postad 23 november 2006 Författare Postad 23 november 2006 Sveriges Rikes Lagar eller ... Förövrigt är det helt lagligt att ladda hem en trial. Ja, men vem vill ha en trial??? :S 0 Citera
Jawo Postad 23 november 2006 Postad 23 november 2006 Har aldrig förstått folk som hela tiden klagar på andra som "skaffar" program så som AE. Hade inte folk skaffat och lärt sig programmen så skulle antagligen en stor del av alla människor inom alla "dator-grafiska" branscher inte ha jobbet dem har. Så är det bara. Är du seriös med att hålla på med med dator-grafik på en högre nivå vare sig det är 3d modellerare eller after-effects artist så måste du ju lära dig programmet. Visst man kanske kan börja med ett gratis-program eller ett lite billigare alternativ men sen bör man ju se till att lära sig ett riktigt program som används i branschen... Vart klagar jag på folk som laddar ner? Det jag inte gillar är att folk föreslår program för tio tusentals kronor till personer som helt uppenbart inte vill lägga så mycket pengar eller ladda ner ett program. Sedan håller jag inte med, 3d kan man lära sig utmärkt med gratis program. Compositing är lite krångligare då det inte finns några bra sådana gratis program såvitt jag vet. 0 Citera
H.S Postad 11 april 2007 Postad 11 april 2007 Spara pengarna till en kamera, och ladda hem det istället. Men förövrigt så kan jag rekommendera After Effects från Adobe, du kan ladda hem och testa det helt gratis från deras hemsida: http://www.adobe.com/products/aftereffects/ om man laddar hem fxhome demo så kan man inte spara sina videoklipp o så står det fxhome demonstration verision när man ska lägga till saker.jag säger bara att demoverisionen är sämst men om man ändå vill testa den så finns den på http://www.fxhome.com.men jag tycker att man ska köpa fxhome-vision-lab-studio den kombinerar effectslab o compositelab plus att den har andra grejer också. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.