zwift Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 Hej, ny på forumet och ny i området After Effects, jag har en liten fråga angående en sak som visas i alla tutorials i 'timeline' rutan, det visas typ 2-3 rutor som man kan kryssa i, en vet jag gör 'Enables motion blur for all layers etc etc' jag har inte det :S så här ser det ut på min: 0 Quote
Max_H Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 Slå "på" dom längst ner till vänster i Timeline-fönstret... /Max 0 Quote
lilla_farbrorn Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 Öh, man högerklickar väl och väljer själv vilka flikar man vill ha? 0 Quote
Max_H Posted November 15, 2006 Posted November 15, 2006 Kan man ju också göra - nästan smartare vá? :) /Max 0 Quote
zwift Posted November 16, 2006 Author Posted November 16, 2006 hmm, jag får fortfarande inte fram det jag vill, hoppas ni fattar vad det är jag vill ha fram :S 0 Quote
Rogge Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 hmm, jag får fortfarande inte fram det jag vill, hoppas ni fattar vad det är jag vill ha fram :S Högerklicka på tex TrkMat på din Timeline och välj Columns > Switches så hittar du vad du nästan vad du söker. Du skriver att du söker "Enables motion blur for all layers" och den knappen sitter längst upp på din Timeline. :) 0 Quote
lilla_farbrorn Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 Det var Pace som skrev det, frågan är om det är den knappen zwift inte har eller om det är checkboxarna för varje lager han saknar. 0 Quote
zwift Posted November 16, 2006 Author Posted November 16, 2006 precis lilla_farbror :D det löste sig nu, tack för hjälpen!!! 0 Quote
Recommended Posts