Gå till innehåll

Feelings of noise


street

Recommended Posts

Kanske var det ingen specieel mening. Kanske är det en film som man måste se flera gånger för att verkligen förstå meningen.

 

Mycket bra jobb tycker jag.

  • Snyggt ljussatt.
  • Härlig färg.
  • Underbara ljudeffekter. ( Riktiga? )
  • Snyggt greenscreen arbete. ( Hur? )
  • Bra rekvisita.
  • Bra skådespelare.
  • Fantastiskt foto!

Jag diggar verkligen detta klippet, tycker det är riktigt bra. Även om ni bara spenderade en dag på det så känns det ganska stilrent och välplanerat. Det blev lite för lång väntan på att han skulle lyfta telefonen dock, bara några sekunder innan hade gjort mycket tror jag. Vill se mer scener i samma stil! Totaldiggar er! Keep up the good work!

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack Ungfilm, jag håller med om att det tar lite lång tid, och det är ändrat i en senare version. Men tack så mycket för kommenterarna, utförliga och bra. Vi kanske vågar oss på en förklaring sen, men det är ju roligt om det kommer in lite teorier först, meningen att den skall tolkas.

 

Det är bluescreen och ja.. inte så proffsigt, vi har en duk på skolan, som vi spände så gott det gick och sen ja.. så var det ju bara keya sen :) Ljudeffekterna har vi spelat in själv :)

Länk till kommentar
Share on other sites

ja tack ungfilm

 

Ja som opus sa. kom gärna med egna tolkingar. Det är väldigt intressant vad folk tänker. Så avslöjar vi våran tanke sen...

 

Kul att du nämde ljudeffekterna. Under denna produktion märkte vi hur roligt det är att göra egna ljud och komma på olika sätt att framkalla dem. Alla ljuden är egeninspelade.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...