Gå till innehåll

Studiecirkel = Pengar?


axel lindelof

Recommended Posts

Tjena!!

 

Ska snart göra en film me mina polare. Håller på att förbereda lite innan med både rekvisita och ställen att vara på. Vi har ett litet problem bara, det behövs lite pengar.

 

Har hört att någon har snackat om att man kan få ett bidrag av studiecirkeln eller nått? Stämmer det?

 

Behöver svar från er som vet!

 

Tack!

Länk till kommentar
Share on other sites

När jag var liten pojkvasker så fick jag och mina rollspelspolare bidrag på detta sätt genom Aktiv Ungodm, så jag antar att det stämmer. Det var inga stora slantar men det räckte till att köpa äventyr, tärningar samt en och annan tenngubbe! :-)

Länk till kommentar
Share on other sites

Okey.. de var inte illa! Läste i tidningen idag att det var ett par killar som skulle spela in en skateboard-film och de fick bidrag från studiecirkeln. Ni vet inte vilka som ger ut det osv.? Bor i närheen av jönköping så det kanske inte är samma personer som ger ut bidragen. Om någon vet var jag ska vända mig så vore det bra!

 

Tack

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...