axel lindelof Posted October 25, 2006 Posted October 25, 2006 Tjena!! Ska snart göra en film me mina polare. Håller på att förbereda lite innan med både rekvisita och ställen att vara på. Vi har ett litet problem bara, det behövs lite pengar. Har hört att någon har snackat om att man kan få ett bidrag av studiecirkeln eller nått? Stämmer det? Behöver svar från er som vet! Tack! 0 Quote
e93mw Posted October 25, 2006 Posted October 25, 2006 När jag var liten pojkvasker så fick jag och mina rollspelspolare bidrag på detta sätt genom Aktiv Ungodm, så jag antar att det stämmer. Det var inga stora slantar men det räckte till att köpa äventyr, tärningar samt en och annan tenngubbe! :-) 0 Quote
Outerspacer Posted October 25, 2006 Posted October 25, 2006 Jag känner en kille som bad typ alla sina vänner att gå med i en studie cirkel på studiefrämjandet till deras science fictionfilm, och de fick nog ihop till en ny kamera för 40 000. Men det kom nog pengar från annat håll också. 0 Quote
axel lindelof Posted October 26, 2006 Author Posted October 26, 2006 Okey.. de var inte illa! Läste i tidningen idag att det var ett par killar som skulle spela in en skateboard-film och de fick bidrag från studiecirkeln. Ni vet inte vilka som ger ut det osv.? Bor i närheen av jönköping så det kanske inte är samma personer som ger ut bidragen. Om någon vet var jag ska vända mig så vore det bra! Tack 0 Quote
vilcans Posted October 27, 2006 Posted October 27, 2006 Studieförbunden: Studefrämjandet, ABF, Medborgarskolan m.fl. 0 Quote
Lasse_laser Posted October 29, 2006 Posted October 29, 2006 Ja, en fyrtio lakan får du inte därifrån så enkelt. Men pengar till en chipspåse, varsin effektbok och lite annat får du nog ihop på ett par träffar. 0 Quote
Recommended Posts