megawatti Postad 7 juni 2007 Postad 7 juni 2007 Oh, trodde han hade sin hemsida i sin signatur som förut (eller så har jag drömmt om det) Här är hemsidan iallafall... http://www.katterbordelysa.se/ Tack tack. Filmskaparen kanske kan förklara hur han gjorde dessa flashar. Satt i AE igår, slet mitt hår, fick de aldrig att se snyggt ut. Tänkte, ah killen har väl gjort en flash som han anväder överallt. MEN inte ingen av dem är den andra lik. Blir galen. 0 Citera
kotteman Postad 11 juni 2007 Postad 11 juni 2007 Den här filmen var en av de bästa skate-snuttarna jag någonsin sett! Håller mycket bättre kvalitet än alla tackys fredagsjuice. Keep up! 0 Citera
Simppaaa Postad 28 juni 2007 Postad 28 juni 2007 tykcer den liknade pontus alv filmer men men jävligt bra men ibland blev det (enligt mig) lite för mycket bilder på blommor natur med mera kul ibland bara med ren shysst skating bara å lite mindre konstsnärs aktigt. Yeah right från girl är ett exempel på en sån film där alltingn nästan är helt perfekt lagom mycket skate, lite filmat annat men ändå störst fokus på skateboard åkning och man ser verkligen hur kul dom har när dom åker...i din film tycker jag man aldrig såg någon riktigt åk glädje filma gärna lite tex när ni sitter å snackar i tex parken eller om ni blir bort körda eller om nån dampar eller trillar roligt sånt höjer alltid en skatefilm och gör den ännu mer intressant, fattar att det tagit väldigt lång tid att göra din film och den va jävligt grym men jag tycker du ska förbättra ovanstående... 0 Citera
Maidensweden Postad 11 september 2007 Postad 11 september 2007 Riktigt bra film! Två frågor: 1. Användes det något plug-in för färgkorrigering och i post-produktionen? 2. Hur gjordes effekten på 6.46 då skejtaren "suddar" ut texten? Tacksam för svar! 0 Citera
Zapto Postad 12 september 2007 Postad 12 september 2007 Du, den var grym! Du ska ha mycket berömmelse för den! :) 0 Citera
Stoffie Postad 16 september 2007 Postad 16 september 2007 Man mår så jävla bra av att se den här filmen! 0 Citera
Parker Postad 26 september 2007 Postad 26 september 2007 Snyggt klippt! Men var är all slowmotion? 0 Citera
KF.ent Postad 4 oktober 2007 Författare Postad 4 oktober 2007 haha är den här tråden fortfarande igång? Simppaaa: har sett den men jag gillade bara delarna då typ brädan är bortklippt och introt, visst det kunde varit litte vurpor osv men tycker det är lika bra utan, om man vill se mer sånt så kan man ju kolla på nån annan film hehe Maidensweden: 1: Jag andvände mig av magic bullet, riktigt skitbra plug in det, men dom färdiga filtrerna är inte så bra men om man vet hur man vill att färgerna ska va så är det bara att lägga på ett filter och sitta och meka med alla inställningar, men dom klippena som jag tycker är snyggast färger på har jag inte rört, för dom gjorde bra av sig utan korrigering, 2: klippte klistrade och suddade lite i ae, men hi tec än så var det inte. Parker: haha slowmotion ja väldigt lite sånt räcker för mig det är annars riktigt utjatat enlig mig. 0 Citera
Nicke_92 Postad 4 oktober 2007 Postad 4 oktober 2007 Grymt skön klippning, men jag belv lite uttråkad efter ett tag, de där texterna och siffrorna på brun bakgrund som blinkar förbi ger en skön tony hawk-spel känsla. 0 Citera
Octavianus Postad 5 oktober 2007 Postad 5 oktober 2007 nice film, dock lite långtråkig för en som inte skatar. Dock så va musiken en aningen hög, hade velat höra mer miljöljud, ljud från brädorna osv. Annars fint jobbat. 0 Citera
barnholdt Postad 24 mars 2010 Postad 24 mars 2010 Snart tid att göra en blek hyllningsfilm till den här filmen. Visst får man lite Philemon Arthur and the Dung vibbar över det hela. Vilka var de, vad hände sedan, emigrera de till en liten by i nordvästra skåne? / Barnholdt 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.