kalle112 Posted November 6, 2006 Posted November 6, 2006 Visste inte riktigt var jag skulle skapa den här tråden men eftersom den handlar om 3d studio tänkte jag lägga den här... Frågan lyder: När jag installerade om 3d studio max idag, dök en ruta upp där man kunde välja "software", "open GL" etc. Eftersom jag inte vet vad det är kunder jag heller inte välja rätt alternativ. Hur kan jag gå tillbaka till den menyn och vilken inställning ska jag välja? Jag har: geforce palit 512 mb ddr2 amd athlon 3200+ 250gb hårddisk 1 gb corsair ramminne hoppas jag varit tydlig =) 0 Quote
Kapten Buse Posted November 6, 2006 Posted November 6, 2006 välj Customize|Preferences högst upp, sen går du in under fliken Viewports och längst ner kan du välja "choose driver" igen... och du borde naturligtvis välja Direct3d 9.0 0 Quote
kalle112 Posted November 6, 2006 Author Posted November 6, 2006 okey, tack för hjälpen. Jag har nu gjort det val du sa åt mig att göra! Men bara en fråga till! Hur vet man vilken "driver" man ska välja? 0 Quote
Recommended Posts