Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är det någon som använder sig av filmredigeringsprogramet Speed Razor. Själv använder vi det i skolan och jag undrar således vad som går att göra med det. Går det tex att lägga in effekter som "mynningseld" och så vidare?

Är det ett bra program?

Postad

Förmodligen dött här för att ingen testat programmet. Själv hade jag inte ens hört talas om det förrän du nämnde det. Intresserad som jag är av alla sorters redigeringsprogram fick jag kolla upp det.

Om du kan göra mynningsflammor med det är lite osäkert. Testa och lek lite med det i din skola och informera oss andra istället :).

Postad

Speed Razor är ett ganska dåligt redigeringsprogram som dock har den otroliga fördelen att det är otroligt snabbjobbat. Man kan inte göra mynningsflammor trorjag, man kan knappt göra en dissolve, men det är snabbt och kul att klippa i. Skall du göra flammor så skall du göra det i Photoshop eller i ett compositionsprogram typ Combustion eller aftereffects.

Om du exporterar ut en stillbild och ritar till en flamma i photoshop eller paint om du inte har photoshop så får du nån slags flamma. Allt hänger på vilken nivå det är.

har du läckra program eller??

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...