Gå till innehåll

Förtsätning


sari

Recommended Posts

Hej

Om man tror att ska studera ett år i öland högskolan eller Nordens i Dekomenterfilm , var kan man förtsätta sen? vad kan man göra efter den första året eller när man klar med högskolan?

Tack

 

Alltså.... Kan du göra ett enda inlägg där du beskriver vad du söker. Detta är 3:e tråden som du gör som handlar om samma ämne.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag är själv lite lätt dyslektiker (eller hur det nu stavas) Men jag kan i alla fall göra mig förstådd. Prova att skriv din text i word och sen göra en stavningskontroll eller slå upp ord som du är osäker på i en ordbok. Det blir så låg nivå i forumet annars. Sen finns det säkert tiotals trådar i forumet som behandlar din fråga. Prova och sök.

Länk till kommentar
Share on other sites

Alltså.... Kan du göra ett enda inlägg där du beskriver vad du söker. Detta är 3:e tråden som du gör som handlar om samma ämne.

 

Varför rapporterar du inte inlägget i så fall? Låt oss sköta det i stället för att hacka på personen ifråga (det sköter vi ;)).

 

Dessutom, dyslexi är något vi måste respektera. Det brukar framgå av inläggen vilka som har dyslexi och de som bara är lata. Hjälp i stället för att stjälpa.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...