bonne Postad 9 september 2006 Postad 9 september 2006 "Lightsabers 3" Hej, har gjort en liten kort film som heter "Lightsabers 3" Skulle bara säga att jag inte gillar star wars så att ni inte tror jag är en star wars "nörd". Min kompis gillar starwars mycket, jag tycker det är några av de sämsta filmer som gjorts. Nu får jag nog många medlemmar här emot mig :P men men, det är vad jag tycker i alla fall. Det är den 3:e i "serien" vi har gjort (inte så mycket till serie för de hänger inte ihop) Postar de andra 2 sen också. länk till filmen: http://bbfilms.sitesled.com/videos/lightsabers%203.wmv Info om filmen: Längd: 10:18 Format : Wmv Strolek 19mb Kort handling: "Orlan" en jedi-lärling strålas ner på planeten Jorden och hans uppdrag är att hitta det värdefulla "Jedi-holocronet" och visa att han kan vara en riktigt Jedi för sin mästare. http://img220.imageshack.us/img220/7371/sequence0z1cg5.th.jpg http://img168.imageshack.us/img168/10/sequence01qy8.th.jpg http://img291.imageshack.us/img291/923/aaadsfll3.th.jpg Kritik och kommentarer är alltid välkommet! 0 Citera
bonne Postad 16 september 2006 Författare Postad 16 september 2006 Inga som har något att säga om någon av mina filmer :/ Har laggt upp 3 st men har inte fått något svar på någon.. 0 Citera
Tor nilsson Postad 16 september 2006 Postad 16 september 2006 Den spelades upp hackigt för mig, men de kan va min mediaspelares fel, så jag orkade inte se hela. Men det var många snygga klipp-trick hela tiden och sånt älskar jag, även om det kan bli bättre. Synd bara att den bara handlade om ljussvärd, ja e inget star wars fan heller precis. 0 Citera
bonne Postad 16 september 2006 Författare Postad 16 september 2006 Yes, äntligen någon som håller med mig ! :P På alla andra forum jag har postat denna och de andra 2 så har alla bara sagt att starwars är några av de bästa filmerna de har sett.. Jo, den hackar ibland för mig också har kollat igenom den lite snabbt 5-6 ggr och ibland hackar den men ibland är det helt normalt.. väldigt konstigt. Men tack för att du tittade i alla fall :) 0 Citera
_nemo_ Postad 16 september 2006 Postad 16 september 2006 StarWars är några av de bästa filmerna jag sett =). Dock väldigt trött på att kolla på amatörfilmer med lightsabers i. 0 Citera
Arnold Arsnold Postad 18 oktober 2006 Postad 18 oktober 2006 Tjao" Hur/var gjorde ni ljussablarna? 0 Citera
bonne Postad 20 oktober 2006 Författare Postad 20 oktober 2006 dom är gjorda i after effects. Kolla på theforce.net, tror där finns tutorials. 0 Citera
Arnold Arsnold Postad 21 oktober 2006 Postad 21 oktober 2006 Ok, ska genast ta en titt där. Förresten, den film ni har lagt upp hackar en hel del. Det beror inte på vår dator. Det är filmen som är sådan. Kan ni inte på något sätt fixa detta? Jag tycker filmen är väldigt bra gjord, och det skulle vara kul att se savärdfighterna utan lagg. /Anton 0 Citera
bonne Postad 21 oktober 2006 Författare Postad 21 oktober 2006 ja, det är väldigt konstigt att den hackar.. Tyvärr så kan jag inte göra om det för jag har inte kvar original filen på datorn och en kompis har lånat dvdn. 0 Citera
Christian van Caine Postad 28 oktober 2006 Postad 28 oktober 2006 Vad är det för mening med att göra en lightsabre-film om du inte gillar Star Wars? Finns många fler varianter med oändligt mycket mer fantasi om man vill visa vad duktig man är med after effects.... 0 Citera
qwertyunion Postad 30 oktober 2006 Postad 30 oktober 2006 Jag tror att du egentligen dödens älskar Star Wars, varje sekund, varje skådespelare, alla små detaljer, Allting! MEN, du väljer att säga att du anser att Star Wars är några av de sämsta filmerna som gjorts bara för att du tror att publiken får full förståelse för varför du gör "lightsaber"-filmer! ^^ 0 Citera
bonne Postad 31 oktober 2006 Författare Postad 31 oktober 2006 :P Christan, läs min första post så ser du varför jag har gjort en lightsabers film.. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.