BoBBo Posted September 7, 2006 Posted September 7, 2006 Hejsan, jag är en jonglör som även är intreserad av film! På min hemsida ( http://www.bobbo-jonglor.se ) har jag filmat och redigerat lite videos när jag jonglerar! Nu har jag filmat klart ytterligare en film. Jag står och jonglerar i en park, det är det ni behöver veta! den beräknas vara färdig på tisdag kväll men det stora problemet är att jag har sån dålig fantasi så jag kommer inte på någon skön titel på filmen. Jag har fårr förslaget " I Throw Up In The Park" En liten ordlek! Men jag vet inte om jag är riktigt nöjd med det så jag skulle vara glad om jag fick fler förslag på vad en "Park film" kan heta! 0 Quote
odinlundin Posted September 7, 2006 Posted September 7, 2006 Hmm... kom inte på ett namn men måste säga att du e grymm på att jonglera och diabolo, höll på med lite sånt förut kunde jonglera med 4 bollar och lite diabolo men det är inget mot vad jag såg på dina filmer :). 0 Quote
Recommended Posts