Gäst Postad 27 augusti 2006 Postad 27 augusti 2006 Hej, jag och några kompisar håller på att göra film och har gjort det i ca 2 år nu. Och vi har längtat efter Blue/Green screen länge. Någon som vet något program man kan använda? Gärna gratis men betal program med. MVH 0 Citera
carbe Postad 27 augusti 2006 Postad 27 augusti 2006 Hm, jag tror inte att det finns gratis program för det nu för tiden, men om du behöver ett nytt redigeringsprogram så kan man faktiskt göra det i Adobe Premiere Elements. Även på FXhome.com finns mjukvara för sådana effekter. 0 Citera
Film smurfen Postad 1 september 2006 Postad 1 september 2006 Jo, det finns faktiskt gratis program som stödjer green/bluescreen. Wax, Jashaka och Zwei-Stein är bra gratis program och alla dem går att keya bra i. Njut av färden. ;) //Xerice Productions 0 Citera
carbe Postad 1 september 2006 Postad 1 september 2006 Jaja, förlåt då mr. Genberg. Jag visste inte att du var expert på blue/greenscreen-program. :D 0 Citera
tobbeliten95 Postad 6 september 2006 Postad 6 september 2006 Jag undrar hur gör man i jahsaka när man gör blue screen? 0 Citera
Pace Postad 6 september 2006 Postad 6 september 2006 Jahshaka - Beginners http://www.jahshaka.org/content/category/6/20/42/ 0 Citera
tobbeliten95 Postad 7 september 2006 Postad 7 september 2006 Asså, jag hittar inte nån jävla blue/greenscreen program på Zwei-Stein !!! hjälp!!! har laddat ner jahshaka men DET GÅR INTE I GÅNG!!!!!!! jag letar efter blue screen program helst gratis har blue screen hemma... 0 Citera
tobbeliten95 Postad 7 september 2006 Postad 7 september 2006 nu hittade jag! men hur gör man? snälla förklara! 0 Citera
Pace Postad 7 september 2006 Postad 7 september 2006 Se till att vårda ditt språk! Du är ny medlem och borde därför ha reglerna färskt i minnet. 0 Citera
Djungelsmurfen Postad 7 september 2006 Postad 7 september 2006 Jo, det finns faktiskt gratis program som stödjer green/bluescreen. Wax, Jashaka och Zwei-Stein är bra gratis program och alla dem går att keya bra i. Njut av färden. ;) //Xerice Productions Nu får du nog nästan förklara dig lite, för när jag tipsade dig om dom där programmen i [thread=7934]en annan tråd[/thread] så sa du att dom var värdelösa :l 0 Citera
tobbeliten95 Postad 9 september 2006 Postad 9 september 2006 jag fattar inte hur man gör i Zwei-Stein när man gör greenscreen? 0 Citera
Djungelsmurfen Postad 9 september 2006 Postad 9 september 2006 jag fattar inte hur man gör i Zwei-Stein när man gör greenscreen? http://www.zs4.net/tutorial-chromakey 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.