Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej, jag och några kompisar håller på att göra film och har gjort det i ca 2 år nu.

Och vi har längtat efter Blue/Green screen länge. Någon som vet något program man kan använda? Gärna gratis men betal program med.

MVH

Postad

Hm, jag tror inte att det finns gratis program för det nu för tiden, men om du behöver ett nytt redigeringsprogram så kan man faktiskt göra det i Adobe Premiere Elements. Även på FXhome.com finns mjukvara för sådana effekter.

Postad

Asså, jag hittar inte nån jävla blue/greenscreen program på Zwei-Stein !!! hjälp!!! har laddat ner jahshaka men DET GÅR INTE I GÅNG!!!!!!! jag letar efter

blue screen program helst gratis har blue screen hemma...

Postad
Jo, det finns faktiskt gratis program som stödjer green/bluescreen.

Wax, Jashaka och Zwei-Stein är bra gratis program och alla dem går att keya bra i. Njut av färden. ;)

//Xerice Productions

Nu får du nog nästan förklara dig lite, för när jag tipsade dig om dom där programmen i [thread=7934]en annan tråd[/thread] så sa du att dom var värdelösa :l

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...