Gå till innehåll

tracker controls?


leone power

Recommended Posts

Jamen din fråga säger ju bara ;"Hej, jag är helt oengagerad i After Effects. Så oengagerad så att jag inte ens orkar ta reda på vilken version det är jag stulit. Men jag tänkte att ni kunde vara lite mer engagerade och hjälpa mig med sånt jag inte orkar ta reda på själv". Ibland blir man lite irriterad på den inställningen... Alla seriösa forum (det här forumet har andra bra sidor) brukar också vara bra på att stänga ute den typen av frågor som bara stjäl deltagarnas tid.

 

Jag tycker att det är jättekul att hjälpa till men det är inte ett dugg kul att hjälpa till när den som frågar inte är ett smack engagerad själv. Frågan är om du ens orkar ladda ned AE Pro...

 

PS. Moderatorer och Forumägare på Voodoofilm - ni har en guldgruva här! Adobe har ett hittelönsystem för alla tips som leder tilll beslag av piratkopior. Ni sitter ju på allas IP-adresser och det är ju solklart vilka som inte pröjsar för sina licenser. Dessutom skulle forumet bli mycket trevligare efter utrensningen. Kan det bli bättre? Bättre forum och $$$ i plånboken. ;) DS.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jamen din fråga säger ju bara ;"Hej, jag är helt oengagerad i After Effects. Så oengagerad så att jag inte ens orkar ta reda på vilken version det är jag stulit. Men jag tänkte att ni kunde vara lite mer engagerade och hjälpa mig med sånt jag inte orkar ta reda på själv". Ibland blir man lite irriterad på den inställningen...

 

Ha ha! Skitbra formulerat, Munthe!

Länk till kommentar
Share on other sites

Så vad tycker du att jag ska svara för att hålla mig till ämnet då? -"Nej, nej. Du har laddat ned fel version. Det är http://www.störstatorrentportalenpånätet.com/download/13297475/after+effects du är ute efter. Där kommer du att upptäcka att du kan använda 32bpc, motiontracker och allt annat som saknas i Adobes vanliga standardversion."

 

För det är ju liksom det som är ämnet. Egentligen.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...