LunQan Postad 15 juli 2006 Postad 15 juli 2006 Jag älskar att göra ljudeffekter om någon vill kan jag ladda upp en. En ljudeffekt jag skulle vilja kunna är att göra lasersvärds hum och swish och clash men vet inte hur man gör då. 0 Citera
R.R Studio Postad 15 juli 2006 Postad 15 juli 2006 Skulle vara kul o höra lite vad du gjort:) En bra syntherisator och massor med kunskap så går det:D..för den lata människan finns det gratis lightsaber-ljud på näte.. 0 Citera
LunQan Postad 15 juli 2006 Författare Postad 15 juli 2006 Okej , men så duktig är jag nog inte men det ska väl gå med en 33mm projektor eller något liknande. Men aja nu ska jag visa nån av mina effekter här är en alien som säger I Come In Peace Den vart inte särskilt bra men den får duga nu, men senare ska jag göra en mycket mycket bättre effekt.I Come In Peace.mp3 0 Citera
R.R Studio Postad 16 juli 2006 Postad 16 juli 2006 Ja lite små sött är det ju, men en bra början.. keep it up! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.