Mikael_hs Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 Finns det några sådana? Kan väl dra ned min film till 30 min (usch o fy) men mindre än så gör den... helt förstörd ;/ 0 Quote
jbergman Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 De flesta filmfestivaler har inte så stränga tidsbegränsningar, men däremot är det alltid lättare att få en kort film visad än en lång. Jag vill minnas att det finns någon tråd någonstans som just listar filmfestivaler där amatörfilmer är välkomna. Det kan tilläggas att ytterligare ett alternativ är att arrangera sina egna visningar, men det var ju inte vad frågade om. /Jakob 0 Quote
pld Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 Göteborgs filmfestival! http://www.filmfestival.org/filmfestival/page/sv/bransch/anmalan /Jesper 0 Quote
Mikael_hs Posted June 10, 2006 Author Posted June 10, 2006 Tack så mkt! Gbgs... äntligen någon med vettiga maxtider. Såg inget om att det var något slags pris involverat, är det bara en "visnings"-festival (inte för att vi skulle vinna men)? :) EDIT: såg nu info om pris... 0 Quote
Recommended Posts