Zapper Postad 1 maj 2006 Postad 1 maj 2006 Jag har ett litet problem i Premiere pro 2.0, Det är så här att jag har filmat en scen där dag blir till natt om ni fattar vad jag menar (asså jag har låtit kameran stå på samma ställe först när det är ljust ute, satt på record och stängt av record sen när det blev mörkt) Jag tar in klippet i Premiere och speedar upp det rejält så att det utspelar sig under en kort tid, när jag sen renderar det och lägger in det i mitt andra projekt så blir bilden för liten, den fyller inte ut hela rutan, fattar inte varför men så är det. Vet någon varför? 0 Citera
Ronnie Postad 2 maj 2006 Postad 2 maj 2006 Du har inte lagt ett 4:3 klipp i ett 16:9 projekt? 0 Citera
Rogge Postad 2 maj 2006 Postad 2 maj 2006 Det verkar som om du renderat ut i fel dimensioner. Vilka exportinställningar använde du och vilka Project Settings har du i ditt project? 0 Citera
Zapper Postad 2 maj 2006 Författare Postad 2 maj 2006 Men jag har ju renderat ut likadant hela tiden, har kollat och jag renderar ut i rätt dimensioner. Kan det ha något att göra med att den är upspeedad 0 Citera
Rogge Postad 3 maj 2006 Postad 3 maj 2006 [citat=Zapper]Problemet är löst[/citat] Och den nyfikne undrar vad var det som strulade? :) 0 Citera
Zapper Postad 3 maj 2006 Författare Postad 3 maj 2006 Jag råkade använda NTSC i projektet, blev tydligen mindre då 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.