deerel Postad 19 april 2006 Postad 19 april 2006 Nu är det klart att det blir filmfestival 1-3 december i KAK. KAK är en trestadsregion, Köping Arboga Kungsör, ligger i Västra Mälardalen (Väster om Mälaren). Festivalen har både tävlingmoment och ren visning av film. Tre åldersklasser men ingen åldersgräns varken uppåt eller neråt. Det ända kravet är att du är bosatt i Sverige. Hoppas ni vill skicka in bidrag. Välkomna! Blanketter och mer info kommer att finnas på http://www.arbogaungdom.se/kakfilmfestival 0 Citera
Spartacus Postad 20 april 2006 Postad 20 april 2006 Riktigt nice! Alltid härligt med sånt här, ska lätt skicka in något. 0 Citera
deerel Postad 9 september 2006 Författare Postad 9 september 2006 Nån mer som har planer på att skicka in film hit? 0 Citera
_nemo_ Postad 9 september 2006 Postad 9 september 2006 Jag kanske skickar in en film. Gjorde en film nyligen som jag blev halvnöjd med pga av maxtid på 7 min. Ska klippa om den så då kommer den ligga på runt 12 min. Kanske skickar in min directors cut alltså :). 0 Citera
maxv Postad 11 september 2006 Postad 11 september 2006 Ja har funderat på det också, tror att jag skickar in en film 0 Citera
Mister Postad 5 december 2006 Postad 5 december 2006 vann tydligen medelklass där men de verkar inte vilja kontakta en om det.... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.