Twetman Postad 7 april 2006 Postad 7 april 2006 Hej. Jag har ett problem med att min polare sa till mig att man ska filma nattscener i dagsljus och att man i efterhand kan få fram riktigt snygg natt-ljus. Jag hittar inte något bra sett att göra detta och undrar därför om det finns några tips. Dvs jag vill få scener som är filmade i dagsljus att se ut som om den är filmad på natten. Tack/ 0 Citera
Broman Postad 7 april 2006 Postad 7 april 2006 En fördel är ju att filma när det är mulet så att de inte blir massa solskuggor när man ska sänka brightness. 0 Citera
wääuu Postad 7 april 2006 Postad 7 april 2006 eller att söka först (okej jag erkänner jag har inte provat) (förlåt att jag skriver som en sur kärring) 0 Citera
swempa Postad 8 april 2006 Postad 8 april 2006 du kanske hittar något på http://www.pixel2life.com/ Där finns en hel del tutorials till en jäkla massa bra program.. eller kolla med lynda.com 0 Citera
Film smurfen Postad 8 april 2006 Postad 8 april 2006 Denna fråga verkar säkert dum men jag måste fråga, är premiere pro bättre än vegas? Galen fråga ellerhur men jag måste ha svar på den så jag kanske kan köpa programmet eller något liknande. Inget After Effects utom rikta dig bara till frågan. :D 0 Citera
ash Postad 9 april 2006 Postad 9 april 2006 jag använder vegas men det lilla jag har använt premiere så tycker jag nog att det är bättre. dock så började jag använda vegas långt innan jag provade premiere så jag är alldeles för van vid vegas tänket. sen så tycker jag inte att det i det här fallet spelar nån större roll. kan du vegas bra kan du nog få till en lika bra redigering som i premiere 0 Citera
Munthe Postad 10 april 2006 Postad 10 april 2006 Det beror helt och hållet på behov. Börja med att förklara vad det är du letar efter så blir det lättare att svara på om Premiere Pro är det du letar efter. Det är bara oseriöst att påstå att Vegas är bättre än Premiere Pro eller tvärtom utan att veta vilka behov programmet ska fylla. Men för att kommentera ash inlägg ovanför; Både Premiere Pro och Vegas är väldigt mycket bättre än Premiere. I de flesta avseenden. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.