jakethesnake Postad 29 mars 2006 Postad 29 mars 2006 vet någon om man måste ha några rättighter till en kortfilms titel? Det rör sig om en Engelsk titel och filmen kommer visas lite varstans på festivaler. Jag slog på titeln på IMDB och det kom inte upp några träffar, alltså är den inte tagen. Kan någon hjälpa mig... /Jakob 0 Citera
Mikael_hs Postad 29 mars 2006 Postad 29 mars 2006 Vafan skulle du behöva det för? Typ som att du måste fråga universal när du gör en sång om det är ok att du kallar den för ditt eller datt. Jag kan inte juridiken men det är nog bara att köra på. Vilket namn äre? =) 0 Citera
jakethesnake Postad 29 mars 2006 Författare Postad 29 mars 2006 jag vet att det är larvit, men man vet ju aldrig. Någon annan som vet? 0 Citera
maxv Postad 30 mars 2006 Postad 30 mars 2006 [citat=jakethesnake]jag vet att det är larvit, men man vet ju aldrig. Någon annan som vet?[/citat] SVAR;nej 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.