Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag undrar om det går att få mer bildrutor i filmer filmade med videokamera.

Skulle vilja få bättre bild så det blir lite mer filmaktigt. Om det går alltså, jag skulle vilja veta hur isåfall.

//Tobbe banan.

Postad

Då hjälper inte en bättre kamera heller. Om det är skit framför kameran blir det skit på tevenskärmen med. Är det skit bakom kameran så hjälper det inte skiten framför kameran bättre heller. Jag lever fortfarande i (van?)-föreställningen att om man hittar på en bra historia, klarar av att berätta den intressant, och gör sitt bästa med att peka med kameran, så tror jag det går att göra en skaplig film med familjekamera för 3000 spänn. Visseligen kanske filmen kommer ha en del vissa stildrag, men det är en annan histora.

Postad

Håller med gorse till fullo.

The photographer and the writer were in discussion and the writer said to the photographer "You must have a very expensive camera to take such wonderful pictures"

And the photographer replied "You must have a very expensive typewriter to write such wonderful stories".

Nog sagt.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...