Gå till innehåll

Minority report effekt


kalle112

Recommended Posts

a juste ja...såg också den men glömde var den låg...

 

Men nu dök ett nytt problem upp. När jag lägger en ny track till mitt klipp som jag själv filmat så "lyser" inte "apply"-knappen. Jag kan alltså inte trycka på apply efter att jag trackat rörelserna. Hur ska jag fixa det här??? Behöver hjälp så fort som möjligt - gärna nu! Tack!

Länk till kommentar
Share on other sites

När du skriver en fråga efter klockan 11 på kvällen så behöver du inte fråga samma sak på morgonen efter bara för att ingen har hunnit svara än.

Att ingen har svarat på frågan efter så kort tid beror troligen på att ingen som har hunnit läsa frågan kunde svara på den.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Djungelsmurfen]När du skriver en fråga efter klockan 11 på kvällen så behöver du inte fråga samma sak på morgonen efter bara för att ingen har hunnit svara än.

Att ingen har svarat på frågan efter så kort tid beror troligen på att ingen som har hunnit läsa frågan kunde svara på den.[/citat]

 

Jaha...sorry! Får nog återkomma 16.21 nästa gång om jag nu inte fått svar...

 

Lilla farbrorn -->

Kom på ett sätt som funkade sen...men nu är det bara o ta reda på hur jag gjorde...

Länk till kommentar
Share on other sites

ang. write on effekten som ska vara synkad med fingret som rör sig. När fingret "rita rutan" så följer write-on effekten fingret men lite längre ned till vänster. Den vita linje som ska följa fingret hamnar alltså inte exakt där fingret är med andra ord. Hur fixar jag det här? Har provat alla möjliga inställningar.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...