Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

http://i51.photobucket.com/albums/f351/holydivers/EBBIA.jpg

Detta är en uppföljare på filmen "Evil Bob: Sweet Revenge"

6 månader efter gisslandramat får den misslyckade polisen Officer Joey ett fall med ett mystiskt mord. Han misstänker snabbt att det rör sig om hans ärkefiende Evil Bob. Officer Joey tänker inte låta honom komma undan den här gången...

http://www.sprocket.se/media.php?id=1397

09:21, 115 MB, Mpeg-1

• 2 veckor senare...
Postad

Det här är ingen kommentar men jag har en fårga.

Vad använder ni för att göra musiken till era filmer.Vad använder ni för prgram etc ?

Personligen som behöver jag gör lite egen musik för att kunna lägga upp min egen film lagligt på internet, och dessutomär det roligare.

Tack på förhand MVH JONAS

Postad

Jaa, jag använder mej av Sony acid pro som egentligen är mer som ett ljudprogram... sen tankar jag så mycket loops och samles jag kan hitta på nätet. Funkar om man inte orkar slänga ut tusentals kronor på program som tar ett halvår att lära sej.

Postad

Har nu sätt er film och jag ska börja med att säga att den var rolig. Men jag ska ge lite feedback från min sida, jag tycker ni borde göra så att ni skulle göra lite längre klipp. Annars tyckte jag att det var bra. Era filmer blir bara bättre och bättre fortsätt så. Skulle bara ge ett plus till öppnings klippen som jag tycker är det bästa i hela filmen. Sen borde ni göra om eran log sekvens käns lite halv dan.

Jag hjälper gärna till med att gör en det är bara att säga till.

Lycka till med nästa film.

MVH JONAS :D

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...