Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

jag tror jag håller på att tappa förståndet! Jag har gjort, eller försökt att göra en scen när en kille går i sitt rum. Men han ramlar hela jävla tiden. Har filmat om det säkert 300 ggr, jag har köpt magnetplattor plus små magneter som jag sätter under dojjorna.

men den ramlar fortfarande

Någon som har tips hur i helvete jag ska göra!!?

(Sorry för alla svordommarna, men mitt ordföråd blir ganska tomt när jag är förbannad, ska skärpa mig, sorry!)

Postad

Enklast är väl att välja en design av gubben så han inte har så långa ben. Sen kan skinonion (att visa föregående bild lite transparant) hjälpa väldigt mycket att hitta samma possition när man reser upp gubben igen. Stöd för gubben, typ en pinne i sidan som sitter fast i något stadigt. Pinnen sätter man på "baksidan" så gubben själv skymmer pinnen. (Sen kan man även ha synliga pinnar, snören och grejor som man suddar i efterhand, men det är lite mer komplicerat).

Postad

ett annnat tips är att ha en anordning ovanför karaktären (utanför bild såklart) Så kan du hänga honom i trådar som stöd när du ställer honom i de olika positionerna.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...