mzreklam Postad 3 mars 2006 Postad 3 mars 2006 Tänkte kolla om nån vet om man kan lägga till (importera) vobfiler direkt till tidslinjen i, alltså plocka vobfiler från en dvdskiva ex och använda till filmen. Jag kör annars dvdskivan i en konverterare och lägger in efter den med in o utpunkter, men går det att med nåt program konv vobfiler nån som vet därute? 0 Citera
gorse Postad 3 mars 2006 Postad 3 mars 2006 om jag inte är helt galet ute så är väl vob-filer mpeg? Om inte skivan är krypterad (som de flesta köpefilmskivor) så är det väl bara att ändra extention? 0 Citera
mzreklam Postad 3 mars 2006 Författare Postad 3 mars 2006 [citat=gorse]om jag inte är helt galet ute så är väl vob-filer mpeg? Om inte skivan är krypterad (som de flesta köpefilmskivor) så är det väl bara att ändra extention?[/citat] Förklara mer exakt hur du menar. 0 Citera
Ior Postad 3 mars 2006 Postad 3 mars 2006 [citat=mzreklam][citat=gorse]om jag inte är helt galet ute så är väl vob-filer mpeg? Om inte skivan är krypterad (som de flesta köpefilmskivor) så är det väl bara att ändra extention?[/citat] Förklara mer exakt hur du menar.[/citat] Ändra filändelsen från VOB till MPEG och testa sen importera. Burkar fungera. :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.