DreamLoth Postad 17 februari 2006 Postad 17 februari 2006 Jag funderar på att köpa Adobe Primere Elements 2.0 och undrar då ifall det är ett bra pogram för nybörjare, och ifall det går att göra mycket häftiga effekter..? 0 Citera
Rogge Postad 17 februari 2006 Postad 17 februari 2006 [citat=DreamLoth]Jag funderar på att köpa Adobe Primere Elements 2.0 och undrar då ifall det är ett bra pogram för nybörjare, och ifall det går att göra mycket häftiga effekter..?[/citat] Ja, programmet är bra. Ladda ner en testversion från Adobe och se vad du tycker: Adobe Premiere Elements 2.0 Det finns också bundlingar till bra pris att köpa där både Premiere Elements och Photoshop Elements ingår. :) 0 Citera
Film smurfen Postad 13 april 2006 Postad 13 april 2006 En fråga om Elements 2.0! Varför laggar klippet när jag lägger in det i Elements 2.0? Jag kan ju inte redigera när det laggar, det är jobbigt. Vet någon hur man får det att sluta lagga? Skulle vara tacksam för svar. :) 0 Citera
Anhool Postad 13 april 2006 Postad 13 april 2006 [citat=Film smurfen]En fråga om Elements 2.0! Varför laggar klippet när jag lägger in det i Elements 2.0? Jag kan ju inte redigera när det laggar, det är jobbigt. Vet någon hur man får det att sluta lagga? Skulle vara tacksam för svar. :)[/citat] Jag antar att materialet är okomprimerat? Där har du antagligen svaret. 0 Citera
Film smurfen Postad 13 april 2006 Postad 13 april 2006 Eller vänta nu!!! VAd hände? Bilden blir ren helt plötsligt!? 0 Citera
JonasN Postad 13 april 2006 Postad 13 april 2006 Premiere 2.0 är mera resurskrävande än äldre versioner. Mera minne hjälper ;) Annars kan du ju ändra kvaliten på förhandsvisningen. Segar inte så mycket då... 0 Citera
klint Postad 16 april 2006 Postad 16 april 2006 det är mycket bra.. kraftfullare en ettan.. men försök att skaffa en bundle så du får photoshop och premiere elements i samma paket.. lite dyrare men mycket mer prisvärt.. 0 Citera
Film smurfen Postad 26 april 2006 Postad 26 april 2006 Här är jag igen. Jo, när jag renderar filmen i MPEG (även andra format) så blir kvalliten helt...gnh...streckiga konturer. När man redigerar är det värste bra kvalliteten som nästan en riktig film bara nästan, men när jag renderar blir allt som rör sig i bilden streck konturer. Förstår man vad jag skrivit? :):) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.