Ior Postad 25 september 2003 Postad 25 september 2003 Om ni inte upptäckt dessa än rekommenderar jag att ni gör det. Det finns mycket godsaker där att lära sig! www.wrigleyvideo.com www.creativecow.net www.ryan-w.com 0 Citera
Dos5.0 Postad 18 december 2003 Postad 18 december 2003 Får ju inte glömma www.aefreemart.com 0 Citera
Macho.Man Postad 18 december 2003 Postad 18 december 2003 www.wrigleyvideo.com e ju hur bra som helst. Härligt att kunna luta sig tillbaka och kolla på videos om hur man gör grejer i premiere pro. Finns det fler sidor som har detta? 0 Citera
michi_diaz Postad 5 januari 2004 Postad 5 januari 2004 Tjenare!! Kanske inte tillhör till ämnet men jag har en fråga. Har länge studerat några tutorials från hemsidan ovan. Och nu försöker jag skapa dem själv på min data med AE 6.0. Men varje gång jag försöker, så får jag meddelandet: "AE can´t continue: sorry, an abnormal condition has been detected(2) (0::42) Varför??? Vad gör jag för fel??? Vad kan jag göra??? Mvh Micke 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.