Ior Posted September 25, 2003 Share Posted September 25, 2003 Om ni inte upptäckt dessa än rekommenderar jag att ni gör det. Det finns mycket godsaker där att lära sig! www.wrigleyvideo.com www.creativecow.net www.ryan-w.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dos5.0 Posted December 18, 2003 Share Posted December 18, 2003 Får ju inte glömma www.aefreemart.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macho.Man Posted December 18, 2003 Share Posted December 18, 2003 www.wrigleyvideo.com e ju hur bra som helst. Härligt att kunna luta sig tillbaka och kolla på videos om hur man gör grejer i premiere pro. Finns det fler sidor som har detta? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michi_diaz Posted January 5, 2004 Share Posted January 5, 2004 Tjenare!! Kanske inte tillhör till ämnet men jag har en fråga. Har länge studerat några tutorials från hemsidan ovan. Och nu försöker jag skapa dem själv på min data med AE 6.0. Men varje gång jag försöker, så får jag meddelandet: "AE can´t continue: sorry, an abnormal condition has been detected(2) (0::42) Varför??? Vad gör jag för fel??? Vad kan jag göra??? Mvh Micke 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts