Cjwk Postad 25 januari 2006 Postad 25 januari 2006 Vad ska jag rendera min film i för format? och hur bränner jag sedan ut den för att funka på vilken dvd-spelare som helst? mvh Jake 0 Citera
Djungelsmurfen Postad 25 januari 2006 Postad 25 januari 2006 vad har du för redigeringsprogram och brännprogram? det brukar ofta gå att välja att man vill bränna ut en dvd i redigeringsprogramet. annars kan du ju rendera ut den som en okomprimerad filmfil och låta ditt brännprogram göra om den till dvd-format. dvd är förresten kodat med mpeg2 0 Citera
Cjwk Postad 26 januari 2006 Författare Postad 26 januari 2006 jag har vegas 5.2 och ner som bränningsprogram. kanske missade hur man brännde direkt på dvd från vegas (ska ta en liten titt) Jag kunde inte rendera från vegas i mpg-2 för då ville dom att man skulle registrera något, så jag hoppade över det tills jag hade fått lite hjälp tack så mkt! *edit: såg att det bara gick att bränna på cd från vegas... 0 Citera
Magnuz Postad 26 januari 2006 Postad 26 januari 2006 jag har regigerat en film i windows movie maker och vill gärna bränna ut den. hur gör jag det? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.