Micke Das Postad 24 januari 2006 Postad 24 januari 2006 Ljud och bild syncar inte när jag bränner mina DVD. Jag renderar mina projekt i Pinnacle Studio 9 (Settings/Output Format/DVD) och sparar dem på hårddisken. Därefter bränner jag med Nero. Menyer och bild funkar fint, men ljudet ligger före. Har provat både DVD- och DVD+ skivor. Har till och med renderat om men med samma resultat. Någon som vet vad det kan vara för fel? 0 Citera
Lars A Postad 25 januari 2006 Postad 25 januari 2006 [citat=Micke Das]Ljud och bild syncar inte när jag bränner mina DVD. Jag renderar mina projekt i Pinnacle Studio 9 (Settings/Output Format/DVD) och sparar dem på hårddisken. Därefter bränner jag med Nero. Menyer och bild funkar fint, men ljudet ligger före. Har provat både DVD- och DVD+ skivor. Har till och med renderat om men med samma resultat. Någon som vet vad det kan vara för fel?[/citat] Ungefär därför som jag har raderat allt vad Pinnacle heter från min hårddisk.(och Ulead med för den delen) Viva!!! ...Las Vegas!!! 0 Citera
Micke Das Postad 25 januari 2006 Författare Postad 25 januari 2006 [citat=arvid]Varför bränner du inte med Studio 9?[/citat] Har provat det också med samma resultat. 0 Citera
neolit Postad 25 januari 2006 Postad 25 januari 2006 Ibland (som det står ovan också) hjälper det om man helt enkelt byter program. Kanske inte det mest önskevärda svaret men så kan det vara ibland. Lycka till! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.