Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ljud och bild syncar inte när jag bränner mina DVD. Jag renderar mina projekt i Pinnacle Studio 9 (Settings/Output Format/DVD) och sparar dem på hårddisken. Därefter bränner jag med Nero. Menyer och bild funkar fint, men ljudet ligger före. Har provat både DVD- och DVD+ skivor. Har till och med renderat om men med samma resultat. Någon som vet vad det kan vara för fel?

Postad

[citat=Micke Das]Ljud och bild syncar inte när jag bränner mina DVD. Jag renderar mina projekt i Pinnacle Studio 9 (Settings/Output Format/DVD) och sparar dem på hårddisken. Därefter bränner jag med Nero. Menyer och bild funkar fint, men ljudet ligger före. Har provat både DVD- och DVD+ skivor. Har till och med renderat om men med samma resultat. Någon som vet vad det kan vara för fel?[/citat]

Ungefär därför som jag har raderat allt vad Pinnacle heter från min hårddisk.(och Ulead med för den delen)

Viva!!! ...Las Vegas!!!

Postad

Ibland (som det står ovan också) hjälper det om man helt enkelt byter program.

Kanske inte det mest önskevärda svaret men så kan det vara ibland.

Lycka till!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...