_nemo_ Postad 21 januari 2006 Postad 21 januari 2006 Satt och jobba i photoshop med en teaserposter till en kommande miniserie. Jag skulle komma på en rolig, passande tagline, för att få inspiration började jag söka efter olika kända sådana på nätet. Och fy fan vad många sköna taglines det finns. Så jag bara undrar, vilken är den mest klockrena tagline enligt er?? Några favoriter jag har. Alien: In space no one can hear you scream Army of darkness: Trapped in time. Surronded by evil. Low on gas. Braindead: Some things won't stay down... even after they die. Jaws 2: Just when you thought it would be safe to go back in the water. Min absoluta favorit just nu är: Black sheep: There are 50 million sheeps in New Zeeland.........And they´re pissed off!!! Så är det en bild på ett får med blod runt munnen....klockren :) PS: Bifogar teaserpostern också så får ni se vad det blev till slut. DS 0 Citera
Java ex Machina Postad 21 januari 2006 Postad 21 januari 2006 [citat=_nemo_]Min absoluta favorit just nu är: Black sheep: There are 50 million sheeps in New Zeeland.........And they´re pissed off!!! Så är det en bild på ett får med blod runt munnen....klockren :) [/citat] vilken film är det? 0 Citera
_nemo_ Postad 21 januari 2006 Författare Postad 21 januari 2006 [citat=Java ex Machina][citat=_nemo_]Min absoluta favorit just nu är: Black sheep: There are 50 million sheeps in New Zeeland.........And they´re pissed off!!! Så är det en bild på ett får med blod runt munnen....klockren :) [/citat] vilken film är det?[/citat] Vet inte riktigt, såg en teaserposter för den i ett Stardustnummer, från Cannes tror jag. Hörde även att den hade fått "a green light" för ett tag sen, så den ligger väl i produktion just nu..... Här är en bild från den ...tror att de är den iaf. http://www.moviesonline.ca/movie_pic.php?id=2943 0 Citera
wääuu Postad 22 januari 2006 Postad 22 januari 2006 hahaha "this is one fucked up bunny" den var lätt den bästa av dom alla! 0 Citera
_nemo_ Postad 22 januari 2006 Författare Postad 22 januari 2006 [citat=wääuu]hahaha "this is one fucked up bunny" den var lätt den bästa av dom alla![/citat] U have just made my day :) 0 Citera
Speero Postad 22 januari 2006 Postad 22 januari 2006 Black sheep är med David Spade och Chris Farley. De har även gjort Beverly Hills ninja och Tommy Boy tillsammans, ett måste i dvd samlingen ;) 0 Citera
_nemo_ Postad 22 januari 2006 Författare Postad 22 januari 2006 [citat=Speero]Black sheep är med David Spade och Chris Farley. De har även gjort Beverly Hills ninja och Tommy Boy tillsammans, ett måste i dvd samlingen ;)[/citat] Fast det är inte den jag menar, den jag menar är inte färdig ännu, de är en film från nya zeeland. 0 Citera
Java ex Machina Postad 22 januari 2006 Postad 22 januari 2006 Black Sheep är en gammal stumfilm från 1921 regisserad av Paul Hurst och med Harry Bushank som spelar Bubbles. Även Otto Nelson från Kickaroo och West is West är med. Ett måste i dvd samlingen. ;) 0 Citera
wääuu Postad 22 januari 2006 Postad 22 januari 2006 värst vad många filmer som spelas in helt på Nya Zeeland nuförtiden, eller i och för sig känner jag ju bara till Peter Jcksons nyare filmer och den du snackar om, men det är ändå rätt många på kort tid! 0 Citera
MaiM Postad 24 januari 2006 Postad 24 januari 2006 [citat=Speero]Black sheep är med David Spade och Chris Farley. De har även gjort Beverly Hills ninja och Tommy Boy tillsammans, ett måste i dvd samlingen ;)[/citat] David Spade är väl INTE med i Beverly Hills Ninja? 0 Citera
trancedanne Postad 24 januari 2006 Postad 24 januari 2006 minns inte heller någon david spade i ninja, väldigt bra film dock. synd att han dog efteråt 0 Citera
Ammoniak Postad 24 januari 2006 Postad 24 januari 2006 David Spade är INTE med i Beverly Hills Ninja. Chris Rock är däremot med i filmen. Håller med om att det är synd att Chris Farley avled. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.