Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Satt och jobba i photoshop med en teaserposter till en kommande miniserie. Jag skulle komma på en rolig, passande tagline, för att få inspiration började jag söka efter olika kända sådana på nätet. Och fy fan vad många sköna taglines det finns. Så jag bara undrar, vilken är den mest klockrena tagline enligt er??

Några favoriter jag har.

Alien: In space no one can hear you scream

Army of darkness: Trapped in time. Surronded by evil. Low on gas.

Braindead: Some things won't stay down... even after they die.

Jaws 2: Just when you thought it would be safe to go back in the water.

Min absoluta favorit just nu är:

Black sheep: There are 50 million sheeps in New Zeeland.........And they´re pissed off!!! Så är det en bild på ett får med blod runt munnen....klockren :)

PS: Bifogar teaserpostern också så får ni se vad det blev till slut. DS

v3.jpg

Postad

[citat=_nemo_]Min absoluta favorit just nu är:

Black sheep: There are 50 million sheeps in New Zeeland.........And they´re pissed off!!! Så är det en bild på ett får med blod runt munnen....klockren :)

[/citat]

vilken film är det?

Postad

[citat=Java ex Machina][citat=_nemo_]Min absoluta favorit just nu är:

[/citat]

vilken film är det?[/citat]

Vet inte riktigt, såg en teaserposter för den i ett Stardustnummer, från Cannes tror jag. Hörde även att den hade fått "a green light" för ett tag sen, så den ligger väl i produktion just nu.....

Här är en bild från den ...tror att de är den iaf.

http://www.moviesonline.ca/movie_pic.php?id=2943

Postad

[citat=Speero]Black sheep är med David Spade och Chris Farley. De har även gjort Beverly Hills ninja och Tommy Boy tillsammans, ett måste i dvd samlingen ;)[/citat]

Fast det är inte den jag menar, den jag menar är inte färdig ännu, de är en film från nya zeeland.

Postad

värst vad många filmer som spelas in helt på Nya Zeeland nuförtiden, eller i och för sig känner jag ju bara till Peter Jcksons nyare filmer och den du snackar om, men det är ändå rätt många på kort tid!

Postad

[citat=Speero]Black sheep är med David Spade och Chris Farley. De har även gjort Beverly Hills ninja och Tommy Boy tillsammans, ett måste i dvd samlingen ;)[/citat]

David Spade är väl INTE med i Beverly Hills Ninja?

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...