Christian van Caine Postad 16 januari 2006 Postad 16 januari 2006 Har lekt en del med AE nu men måste varje %¤#% gång tala om för den hur lång projectet ska vara. Det har jag ingen lust med alls eftersom alla filer jag arbetar på måste behålla bifintlig längd. Min fråga är då, går det att få AE att automatiskt göra projectet exakt lika långt som AVI-filen jag tänker trakassera utan att tvingas skriva in det? 0 Citera
walfridson Postad 16 januari 2006 Postad 16 januari 2006 Markera ditt klipp, dra och släpp på "make new comp" knappen. 0 Citera
Christian van Caine Postad 17 januari 2006 Författare Postad 17 januari 2006 Tackar mannen :-) Dang, hade jag tänkt på det kunde jag ju frågat dig direkt! Så går det när man är trött :-) 0 Citera
Mr.Man Postad 17 januari 2006 Postad 17 januari 2006 Bra att du fråga här! Jag visste inte heller.. 0 Citera
Christian van Caine Postad 17 januari 2006 Författare Postad 17 januari 2006 Desto bättre då :-) Imponerande program måste jag säga! Finns mycket jag har kvar att lära, men dom funktioner jag hittat har gjort undrverk för flera av mina senaste project :-D 0 Citera
virvelvinden Postad 18 januari 2006 Postad 18 januari 2006 hehe, hur faen har ni överlevt utan make new comp! :) 0 Citera
wääuu Postad 18 januari 2006 Postad 18 januari 2006 jag stör mig på det där nedrans programmet, det är långsamt och interfacet är tråkigt känns väldigt windows 98, eller i och för sig så är det kanske inte så långsamt ett sånt program tar ju tid, men ååh att man måste halv-rendera varje gång man ska previewa gaaaaaahh och så klarar det inte (iallafall inte min DC kopia) att öppna Ppro projekt eller tvärt om. Så! Då har jag fått det ur mig iallafall 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 18 januari 2006 Postad 18 januari 2006 [citat=wääuu]jag stör mig på det där nedrans programmet, det är långsamt och interfacet är tråkigt känns väldigt windows 98, eller i och för sig så är det kanske inte så långsamt ett sånt program tar ju tid, men ååh att man måste halv-rendera varje gång man ska previewa gaaaaaahh och så klarar det inte (iallafall inte min DC kopia) att öppna Ppro projekt eller tvärt om. Så! Då har jag fått det ur mig iallafall[/citat] haha, det finns många forumister här som gärna anmäler ditt inlägg till karman. Att säga att man är piratkopierare här är som att pissa på jesu grav inför prästen. AE 7 har väl kommit ut nyligen (eller så ska det komma snart) och jag tror samtliga av problemen du nämnt har lösts till den nya verisionen. Förutom det där med premiere. Vet inget om det. 0 Citera
Christian van Caine Postad 19 januari 2006 Författare Postad 19 januari 2006 [citat=virvelvinden]hehe, hur faen har ni överlevt utan make new comp! :)[/citat] Enkelt, jag har tryckt på den & fått skriva in alla data för hand. [citat=lilla_farbrorn]haha, det finns många forumister här som gärna anmäler ditt inlägg till karman. Att säga att man är piratkopierare här är som att pissa på jesu grav inför prästen. AE 7 har väl kommit ut nyligen (eller så ska det komma snart) och jag tror samtliga av problemen du nämnt har lösts till den nya verisionen. Förutom det där med premiere. Vet inget om det.[/citat] Vad snackar du om? Piratkopior? Premiere? Har du verkligen svarat på rätt tråd nu? 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 19 januari 2006 Postad 19 januari 2006 [citat=Christian van Caine] Vad snackar du om? Piratkopior? Premiere? Har du verkligen svarat på rätt tråd nu?[/citat] Jadå. Det kanske var otydligt, men det var wääuus inlägg jag svarade på. Ska rätta till det. 0 Citera
stj1 Postad 19 januari 2006 Postad 19 januari 2006 om du har AE 65 och premiere pro eller pro 1.5, installera AE först och sedan premiere, då har det löst sig för mig att öppna premiere projekt i AE. 0 Citera
virvelvinden Postad 22 januari 2006 Postad 22 januari 2006 [citat=Christian van Caine][citat=virvelvinden]hehe, hur faen har ni överlevt utan make new comp! :)[/citat] Enkelt, jag har tryckt på den & fått skriva in alla data för hand. [/citat] ... jo, du skrev ju det. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.