00Bengtsson Posted January 4, 2006 Posted January 4, 2006 Hej! Jag och några kompisar ska lägga upp en hemsida. Där vi ska lägga ut våra kommande filmer. Här är dem krav vi måste ha: * Måste ha plats för minst 600MB. * Obegränsad trafik. * Billig månadskostnad och årskostnad. * .com domännamn * Reklamfri, inga banderoller eller Pop-ups. * Det ska vara smidigt och säkert. Har du något tips om var vi kan lägga upp vår hemsida? 0 Quote
HemsidePortalen.se Posted July 24, 2010 Posted July 24, 2010 Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 2 och 2.1 §§. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören. Spam/reklam. Mvh Pace Administratör, Voodoo Film forum 0 Quote
Martin Öberg Posted July 25, 2010 Posted July 25, 2010 Jag rekommenderar starkt Elvahost! http://elvahost.com Jag har använt mig utav dom i två år nu. Funkar jättebra och om du ska jämföra det du får gentemot något annat så kan du inte få mycket mer för dina pengar. För 11 kr månaden så får du 11 GB utrymme. Alltså 11 000mb. För 35 kr månaden så får du 22 GB utrymme plus att du kan hosta 3 domäner samtidigt. Just nu är det kampanj också där du får 1 års webbhotell gratis :) Det finns inga konstiga reklamer och så. Databaser och massa funktioner i deras Cpanel. Ingen slår dessa. 0 Quote
Youtube Posted August 20, 2010 Posted August 20, 2010 De seriösa och billiga webbhotellen jag rekommenderar är One, City Network, Binero samt Crystone. 0 Quote
Recommended Posts