DreamLoth Postad 4 januari 2006 Postad 4 januari 2006 Är det någon som vet vart man kan ladda hem Ljud ifrån vapen när man skjuter???:_) 0 Citera
pld Postad 4 januari 2006 Postad 4 januari 2006 Tror det finns nån sida som heter http://www.sounddogs.com som det finns bland annat vapen ljud. Annars kan man väl ladda ner cs-ljud om du har nåt nerladdningsprogram som exempel DC++ eller vad dem heter. /Jesper 0 Citera
Magnuz Postad 13 januari 2006 Postad 13 januari 2006 när jag har laddat hem ett ljud med vapen skott så när jag ska öppna den alltså ljudet så står det så här: spåret "gun01" kunde inte spelas eftersom originalfilen inte kunde hittas. Vill du leta reda på den? om man trycker på ja så kommer mina dokument upp ljudet kommer upp i itunes men jag vill ha ljudet i windows media player kan man få det ditt eller? finns det något som vet en annan sida som är gratis om det är någon som vet så skriv. 0 Citera
Christian van Caine Postad 14 januari 2006 Postad 14 januari 2006 Huh? Vartifrån laddade du ner ljuden då & i vilket format?? 0 Citera
Christian van Caine Postad 15 januari 2006 Postad 15 januari 2006 Hur fick du det att funka & vad var det som jävlades? *nyf* 0 Citera
jmalmsten Postad 15 januari 2006 Postad 15 januari 2006 lite off topic, men ar det nagon som vet varfor vapnen i hollywoodproduktioner skramlar sa hemskt? eller ar det valdigt skramliga och hogljudda safe/armed-spakar... 0 Citera
wääuu Postad 15 januari 2006 Postad 15 januari 2006 det var väl antagligen bara mediaspelaren son inte visste var den låg vara... 0 Citera
carbe Postad 15 januari 2006 Postad 15 januari 2006 På http://www.a1freesoundeffects.com finns det vapenljud till film m.m. Lycka till! 0 Citera
Luzer Postad 15 januari 2006 Postad 15 januari 2006 [citat=jmalmsten]lite off topic, men ar det nagon som vet varfor vapnen i hollywoodproduktioner skramlar sa hemskt? eller ar det valdigt skramliga och hogljudda safe/armed-spakar...[/citat] Jag tänker så här när jag ljudlägger vapen, skall man lägga märke till vapnet så låter man det gärna låta också. Sen kanske inte "skrammel" är rätta ordet. Men man kan få vapnen att låta fetare om man verkligen hör när dom håller, vrider å rör vapnet i största allmänhet. Och snackar i Hollywoodproduktioner så är det ofta ganska feta vapen som ska märkas, så dom lägger nog på ganska mycket extra "skrammel" skulle jag tro. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.