kislowzkij Posted January 3, 2006 Posted January 3, 2006 Måste man ha Drivrutiner till Firewiren för att den skall fungera, eller är det bara att sätta in den i moderkortet och så ska de fungera?? //Tack 0 Quote
Monochromic Posted January 3, 2006 Posted January 3, 2006 Det borde fungera bara du stoppar in det, men det beror lite på vilket märke det är, men högst troligen så borde det funka bara du stoppar in det. 0 Quote
Kimster Posted January 4, 2006 Posted January 4, 2006 Har du winXP och det är ett vanligt märke på kortet så kan det klara sig. Men förbered på att behöva mecka med drivrutiner. Ändå alltid bra att få in de senaste versionerna. 0 Quote
maxv Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 Nej det brukar funka helt vanligt... Men man måste ha ett redigeringsprogram för att lägga in, antar jag, eftersom det bara funkar så för mej... 0 Quote
Christian van Caine Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 Indeed. De flesta FW-kort skickar inte ens med drivrutiner eftersom det inte behövs :-) 0 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.