Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har du winXP och det är ett vanligt märke på kortet så kan det klara sig. Men förbered på att behöva mecka med drivrutiner. Ändå alltid bra att få in de senaste versionerna.

Posted

Nej det brukar funka helt vanligt... Men man måste ha ett redigeringsprogram för att lägga in, antar jag, eftersom det bara funkar så för mej...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...