Anhool Postad 2 januari 2006 Postad 2 januari 2006 Jag kom hem ifrån lan häromdan så när jag skulle sätta tillbaka alla sladdar så var jag lite oförsiktig och tryckte in firewiresladden i porten åt fel håll. Jag satte dit den ordentligt och startade kameran men då hittade datorn den inte. Jag har testat med en annan kamera och då fungerade det. Vad kan jag ha gjort? 0 Citera
wääuu Postad 2 januari 2006 Postad 2 januari 2006 tryckt sönder sladden kanske? testa med en annan sladd fats jag vet inte men prova 0 Citera
Anhool Postad 2 januari 2006 Författare Postad 2 januari 2006 done and done... Fungerar inte det heller. 0 Citera
Gabrielwatson Postad 1 november 2007 Postad 1 november 2007 jag lånade ut min sony dsr-pc9 en gång och den kom tillbaks med intryckt firewire kontakt i kameran, 900 kr kostade reparationen. *€=§?|$$§? som lånade kameran stoppade in kontakten bakofram.. 0 Citera
Max_H Postad 1 november 2007 Postad 1 november 2007 Om det var i datorn du satte den fel och kameran var ansluten i andra änden av kabeln har du troligen bränt fw-chippet i kameran. Sorry. /Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.