Ayame Posted December 27, 2005 Posted December 27, 2005 jag har två låtar som jag vore mycket tacksam om någon kunde namnet på. Den första går under 3's reklam, det är en reklam för 3's nya paket med koss-hörlurar m.m. jag tror texten är på franska. Den andra hörde jag under ett avsnitt av Grey's anatomy igår, Den gick typ: I'm so sorry, dun dun so sorry, I'm so sorry dun dun so sorry... någonting sådant. Aja om ni känner igen någon av låtarna så vore jag tacksam. 0 Quote
Tor nilsson Posted December 27, 2005 Posted December 27, 2005 den första heter: L'amour a 3 av Stereo total 0 Quote
Java ex Machina Posted December 27, 2005 Posted December 27, 2005 [citat=Ayame]Den andra hörde jag under ett avsnitt av Grey's anatomy igår, Den gick typ: I'm so sorry, dun dun so sorry, I'm so sorry dun dun so sorry... någonting sådant. [/citat] om det är R.E.M. kan det kanske vara The Apologist? om du vet när programmet sändes kan du ringa STIM. alla tv-program måste rapportera låtlistor till STIM, inklusive titel, artist, och helst låtskrivare och skivnummer med. 0 Quote
Ayame Posted December 27, 2005 Author Posted December 27, 2005 Även importerade program? måste väl vara en sak mellan det producerande bolaget som gjort serien och rättighetsinnehavaren. Om jag försöker tänka logiskt, men det kan mycket väl vara som du sa. Jag ska undersöka dina förslag iallafall. tack tack 0 Quote
Java ex Machina Posted December 27, 2005 Posted December 27, 2005 [citat=Ayame]Även importerade program? måste väl vara en sak mellan det producerande bolaget som gjort serien och rättighetsinnehavaren. Om jag försöker tänka logiskt, men det kan mycket väl vara som du sa. Jag ska undersöka dina förslag iallafall. tack tack[/citat] allt som sänds måste rapporteras till STIM. men kolla upp R.E.M. låten, för det låter som det kan vara den. 0 Quote
Ayame Posted December 28, 2005 Author Posted December 28, 2005 Lyssnade på R.E.M. och det var inte den. vissa delar av texten var dock lite bekant, kanske är det en cover på den låten? aja. det är en tjej som sjunger i den låten jag menar. 0 Quote
Recommended Posts