qwertyunion Postad 6 december 2005 Postad 6 december 2005 Hej! Jag ska önska mig några dvdfilmer i julklapp men jag skulle vilja ha några tips av alla filmfreaks som finns på voodoofilm. Jag söker en "powerful drama" som man skulle säga i USA. En film som är gripande och har en bra handling. Den behöver inte innehålla en massa onödig våld. Någonting i stil med Men of Honor kanske, som bland annat tar upp rasdiskrimineringen i usa (för ett antal år sedan) finns det en film som stämmer någolunda bra överens med mina beskrivningar? i så fall, svara och ge mig tips. god jul 0 Citera
Speero Postad 6 december 2005 Postad 6 december 2005 Här har du lite andra tips ;) : http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=357720 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 6 december 2005 Postad 6 december 2005 jag kommer först och främst att tänka på nyckeln till frihet / shawshank redemption. Bästa dramat jag sett. Sen är Amerikan History X också grym. Båda är "måste ha-filmer" om du inte redan har dem. 0 Citera
tomasz1985 Postad 6 december 2005 Postad 6 december 2005 You can count on me, The station agent, Sideways... 0 Citera
Pandan Postad 7 december 2005 Postad 7 december 2005 Crash kommer ju direkt upp... men vill du ha ett gryyyymt tips för ett rörande drama ska du kolla in "lost and delirious". hur rörande som helst. Och säg inte "som man säger i USA", låter såååå illa. :P 0 Citera
qwertyunion Postad 7 december 2005 Författare Postad 7 december 2005 tack! bra tips, jag är mycket tacksam! (varför inte "som man säger i USA"???) :P 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.