pekivan Postad 6 december 2005 Postad 6 december 2005 tja. är det någon mer än jag som funderat på hur dom har gjort effekten i kents - dom som försvann - videon?? har ni sett videon så förstår ni vad ja menar! ha de 0 Citera
walfridson Postad 6 december 2005 Postad 6 december 2005 har man inte sett videon så förstår man inte du menar ;)... 0 Citera
simonrahnster Postad 6 december 2005 Postad 6 december 2005 ytterligare förklaring krävs...por favor! 0 Citera
pekivan Postad 6 december 2005 Författare Postad 6 december 2005 dom har monterat kent medlemarnas huvuden på små barnkroppar. Som sagt svårt att bestriva, har man sett videon så vet man. Det ser asbra ut!! 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 6 december 2005 Postad 6 december 2005 ja, det ser grymt snyggt ut. först trodde jag de hade använt missbildade ungar, för det ser ju fan inte klokt ut. synd att låten är kass. de har förmodligen använt sig av maskning och tracking. massa massa efterarbete. 0 Citera
pekivan Postad 6 december 2005 Författare Postad 6 december 2005 hahahaha trodde oxå att dom hade använt sig av mongon!!! tycker att videon är skitbra, speciellt när han med svart huvtröja drägglar cola. hahahaha :) 0 Citera
TimTom Postad 24 januari 2006 Postad 24 januari 2006 Finns liknande videor, Basement Jaxx - Where's your Head At och KoRn - Word up Kanske lite mer info för dem som inte fattade. 0 Citera
wääuu Postad 24 januari 2006 Postad 24 januari 2006 hehe det trodde jag med, den är snygg, får en stark Gummo(/Kenny Clarck)-känsla när jag ser den! men sant, yvärr är låten inte så bra 0 Citera
Tor nilsson Postad 24 januari 2006 Postad 24 januari 2006 En annan aktuell video där de måste ha gjort nåt liknande är Robbie Williams - Trippin, för inget barn kan väl se så skumt ut? Skulle verkligen vilja se hur de gör den effekten iallafall. Annars finns det andra konstiga, men naturliga barn, tex hon som spelade mary i årets julkalender. 0 Citera
Christian van Caine Postad 24 januari 2006 Postad 24 januari 2006 Oh! Basment Jaxx - Where´s Your Head At är nåt så otroligt fräckt gjord! Grymt impad, inte minst av hur den sett ut i huvet som kommit på den *s* mer sånt! :D 0 Citera
Nerve Postad 25 januari 2006 Postad 25 januari 2006 tracking, roto och kanske lite warp. Mycket manuellt arbete 0 Citera
jonkanon Postad 25 januari 2006 Postad 25 januari 2006 Är det ingen som minns Afex Twin, hans skäggiga nylle på bikiniklädda damer. Men oavsett vem som gör det så ser det väldigt störigt ut. 0 Citera
Mannemoviemaker Postad 1 februari 2006 Postad 1 februari 2006 =P robbie williams video är hel skum... Begriper mig aldrig på den. 0 Citera
Andy DiMarc Postad 6 februari 2006 Postad 6 februari 2006 Killen som har gjort Aphex Twins-videon heter Chris Cunningham, han gör riktigt sjuka prylar, kolla in Rubber Johnny, finns på kontraband.com bla. Grymt skicklig videokonstnär! 0 Citera
paatz Postad 24 februari 2006 Postad 24 februari 2006 har också suttit och funderat endel på den videon.. tycker den väldigt coolt gjord 0 Citera
HAL9000 Postad 25 mars 2006 Postad 25 mars 2006 Chris Cunningham är kung! Men bruden med mans-ansikte är gjort med en mask (inte AE-mask :), alltså ingen digital effekt där inte. Likaså han mest fantastiska video Come to Daddy med barn med samma äkliga aphex twin ansikte, även där barn med masker. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.