qwertyunion Postad 24 november 2005 Postad 24 november 2005 Använder redigeringsprogrammet pinnacle studio och tycker det fungerar rätt bra. Vilka andra (ganska billiga och inte för avancerade) program finns det? Och angående pinnacle, fungerar chroma key bra? Och hur går det egentligen till? tack på förhand! 0 Citera
Ior Postad 24 november 2005 Postad 24 november 2005 Adobe Premiere Elements är en mindre avancerad budgetversion av Premiere Pro. Kan kanske passa? :) 0 Citera
Pace Postad 25 november 2005 Postad 25 november 2005 Ändrade rubriken från "behöver hjälp...". Skriv alltid rubriker som säger vad ämnet handlar om. 0 Citera
Black Star Postad 25 november 2005 Postad 25 november 2005 Du måste ha pinnacle studio 9 plus för att kunna använda chroma key. 0 Citera
qwertyunion Postad 25 november 2005 Författare Postad 25 november 2005 ja! jag vet det och det är version 9 plus jag har, men jag undrar om chroma key är bra. Fungerar det bra så det ser bra ut? Är det lätt att använda? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.