qwertyunion Posted November 24, 2005 Posted November 24, 2005 Använder redigeringsprogrammet pinnacle studio och tycker det fungerar rätt bra. Vilka andra (ganska billiga och inte för avancerade) program finns det? Och angående pinnacle, fungerar chroma key bra? Och hur går det egentligen till? tack på förhand! 0 Quote
Ior Posted November 24, 2005 Posted November 24, 2005 Adobe Premiere Elements är en mindre avancerad budgetversion av Premiere Pro. Kan kanske passa? :) 0 Quote
Pace Posted November 25, 2005 Posted November 25, 2005 Ändrade rubriken från "behöver hjälp...". Skriv alltid rubriker som säger vad ämnet handlar om. 0 Quote
Black Star Posted November 25, 2005 Posted November 25, 2005 Du måste ha pinnacle studio 9 plus för att kunna använda chroma key. 0 Quote
qwertyunion Posted November 25, 2005 Author Posted November 25, 2005 ja! jag vet det och det är version 9 plus jag har, men jag undrar om chroma key är bra. Fungerar det bra så det ser bra ut? Är det lätt att använda? 0 Quote
Recommended Posts