DanyaelX Posted November 6, 2005 Posted November 6, 2005 Hepp! E det bara jag som tycker att den enormt överproducerade och uttjatade 24h serien (TV4 tror det e Säsong 3 som går) verkar ha kopierat CounterStrike banor till design på tja.. alla ställen folk skjuter på varandra, huvudsakligen terorristernas lilla bas. Fan de skjuter med en kalashnikov 47 på plywood lådor och Jack Bauer blir inte perforerad som ett såll.... jo men visst vad trovärdigt... CS fysik ja visst! Är jag ensam om denna observering och åsikt eller? Chris 0 Quote
T-kock Posted November 7, 2005 Posted November 7, 2005 Nja, i CS blir man ju faktiskt träffad om nån skjuter genom en låda. 0 Quote
Fredrik Blom Posted November 7, 2005 Posted November 7, 2005 Låter som fysiken i vilken film som helst tycker jag :) /Rico 0 Quote
DanyaelX Posted November 8, 2005 Author Posted November 8, 2005 Blir man det nu i CS? Fan vad det var längesedan jag lirade CS då... eller kanske det var Action Quake som jag tänkte på... Hummm? Chris 0 Quote
Eiik Posted November 8, 2005 Posted November 8, 2005 [citat=DanyaelX]Blir man det nu i CS? Fan vad det var längesedan jag lirade CS då... eller kanske det var Action Quake som jag tänkte på... Hummm? Chris[/citat] ja det måste det vara... 0 Quote
Recommended Posts