arvid Postad 18 oktober 2005 Postad 18 oktober 2005 Nja, visst är det skillnad. Du får möjlighet att köra två tidslinjer med film parallellt, samt möjlighet att köra med bild-i-bild. I och med det kan du använda s.k. bluescreen. Om du nu tycker att detta är värt den lilla prisskillnaden. Det är ju ett billigt program i alla fall. För övrigt tycker jag att du ska kolla in Pinnacle's forumsidor. Här har du en bra adress: http://webboard.pinnaclesys.com/read_forums.asp?WebboardID=1&SectionID=227&lng=1 0 Citera
maxv Postad 18 oktober 2005 Författare Postad 18 oktober 2005 Ja, två videospår låter bra! Tror jag ska köpa det, såg att det ligger på 700:-, vilket är ganska billigt eftersom jag köpte pinnacle 9 för 1100:- för ca ett år sedan... 0 Citera
arvid Postad 18 oktober 2005 Postad 18 oktober 2005 Ja men då var det nog inklusive firewirekort. Men rätta priset ska väl ändå vara nåt på 900, tror jag. Nå hur som helst hoppas jag att du får ordning på effekterna med ny version av programmet. Skriv gärna och berätta hur det går. Jag har väl en mejladress nånstans i min profil. Ha de' !! 0 Citera
maxv Postad 19 oktober 2005 Författare Postad 19 oktober 2005 Funkar det att öppna studio9-projekt i studio plus, det borde ju funka men...? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.