Apeman90 Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Jag tycker att det skulle vara roligt om någon filmatiserade Andy McNabs bok "Fjärrkontroll." Vad tycker ni? Har ni inte läst den så råder jag er att läsa den. Den är sjukt bra.=D Jag gillar alla Andy McNabs verk. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apeman90 Posted October 16, 2005 Author Share Posted October 16, 2005 ingen? ligger tråden på fel ställe? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 Har inte läst den, vad handlar den om? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apeman90 Posted October 16, 2005 Author Share Posted October 16, 2005 [citat=Black Star]Har inte läst den, vad handlar den om?[/citat] Här kan du bilda dig själv en rättså bra uppfattning http://www.soldf.com/books_mcnab.html Ska inhandla hans nyaste bok "Mörk vinter" snarast=D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallin Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 Vaa?! Nej GUU va roligt asså! :D Har gått runt jättelänge och tänkt på att skriva om den till filmmanus, handling och struktur är ju lättöverförbara och så. Och den är spännande dessutom. Haha. Tänk att man skulle träffa på ett fellow fan här :) It's a small world, 'cause Andy ain't that large Hmm, kan se framför mig nu hur publiken reagerar när han kliver in i vardagsrummet och upptäcker OJ!!!, och sovrummet! Mwahaha. Hahahahahahahahaha. HAHAHAHAHA. Whatever 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-kock Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 Nån får gärna berätta vad boken handlar om. Sen så är denna tråd postad i fel rum tror jag. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 [citat=T-kock]Nån får gärna berätta vad boken handlar om. Sen så är denna tråd postad i fel rum tror jag.[/citat] Här står det om den som Apeman tidigare skrev! http://www.soldf.com/books_mcnab.html 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apeman90 Posted October 17, 2005 Author Share Posted October 17, 2005 [citat=Wallin]Vaa?! Nej GUU va roligt asså! :D Har gått runt jättelänge och tänkt på att skriva om den till filmmanus, handling och struktur är ju lättöverförbara och så. Och den är spännande dessutom. Haha. Tänk att man skulle träffa på ett fellow fan här :) It's a small world, 'cause Andy ain't that large Hmm, kan se framför mig nu hur publiken reagerar när han kliver in i vardagsrummet och upptäcker OJ!!!, och sovrummet! Mwahaha. Hahahahahahahahaha. HAHAHAHAHA. Whatever[/citat] Trevligt, berätta gärna för mig när du ska ta tag i det så hjälper jag gärna till. =D Andy Rules =D / Jakob 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallin Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Will do :) Jag tänkte börja nu under höstlovet, du är mer än välkommen att vara med /Jakob 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apeman90 Posted October 17, 2005 Author Share Posted October 17, 2005 [citat=Wallin]Will do :) Jag tänkte börja nu under höstlovet, du är mer än välkommen att vara med /Jakob[/citat] Visst=D Håll kontakten, malia mig gärna eller chatta med mig via msn. Hahaha helt otroligt du har världens bästa namn också =D Keep in touch. /Jakob 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts