Gå till innehåll

Filmatisera Fjärrkontroll


Apeman90

Recommended Posts

  • 2 veckor senare...

Vaa?! Nej GUU va roligt asså! :D

 

Har gått runt jättelänge och tänkt på att skriva om den till filmmanus, handling och struktur är ju lättöverförbara och så. Och den är spännande dessutom. Haha. Tänk att man skulle träffa på ett fellow fan här :) It's a small world, 'cause Andy ain't that large

 

Hmm, kan se framför mig nu hur publiken reagerar när han kliver in i vardagsrummet och upptäcker OJ!!!, och sovrummet! Mwahaha. Hahahahahahahahaha. HAHAHAHAHA.

 

Whatever

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Wallin]Vaa?! Nej GUU va roligt asså! :D

 

Har gått runt jättelänge och tänkt på att skriva om den till filmmanus, handling och struktur är ju lättöverförbara och så. Och den är spännande dessutom. Haha. Tänk att man skulle träffa på ett fellow fan här :) It's a small world, 'cause Andy ain't that large

 

Hmm, kan se framför mig nu hur publiken reagerar när han kliver in i vardagsrummet och upptäcker OJ!!!, och sovrummet! Mwahaha. Hahahahahahahahaha. HAHAHAHAHA.

 

Whatever[/citat]

 

Trevligt, berätta gärna för mig när du ska ta tag i det så hjälper jag gärna till. =D

 

Andy Rules =D

/ Jakob

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Wallin]Will do :) Jag tänkte börja nu under höstlovet, du är mer än välkommen att vara med

 

/Jakob[/citat]

 

Visst=D Håll kontakten, malia mig gärna eller chatta med mig via msn.

Hahaha helt otroligt du har världens bästa namn också =D

Keep in touch.

/Jakob

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...