per.soderblomspray.se Posted September 23, 2005 Share Posted September 23, 2005 Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 2 §. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören. Annonsering inte tillåten om inte dessa specifikt har efterfrågats. Tråden stängs. Mvh Pace Administratör, Voodoo Film forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
ketri Posted September 23, 2005 Share Posted September 23, 2005 Det ger inget vidare serriöst intryck att bete sig kortkat i ett forum när man är helt ny! Fyra likadana trådar i olika ämneskategorier men du har struntat i "Annonsering"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted September 23, 2005 Share Posted September 23, 2005 Precis min tanke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonkanon Posted September 23, 2005 Share Posted September 23, 2005 Han hade skrivit något i någon tråd för någon dag sedan som blev raderat och låst. Men jag instämmer att bara bomba trådarna med en internetadress är en usel marknadsföringsmetod. Här diskuterar vi med varandra och skapar förtroende mellan oss. Så när det kommer någon ny som inte säger något vettigt så sätter de sig själva i skiten. Jag anser det amatörmässigt att bete sig på det viset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts