Tyl Postad 6 september 2005 Postad 6 september 2005 Snart ger jag upp. Hur klipper man bort några bilder inne i en längre sammanhållen scen? Jag har Studio 9, Pinnacle och på tidslinjen har jag scenen med blå bakgrund i vilken jag vill ta bort några bilder. Scenens början visar ju den första bilden i scenen och i slutet finns också en bild som visar den efterföljande. Mellan dessa, bara blå bakgrund synlig, vill jag klippa bort en bit Har varit inne i Clip Properties och försökt med de "pilar" som finns att skjuta fram och tillbaka där men inte lyckats Det kanske inte går Någon som vet??? Hälsar Tyl 0 Citera
Broman Postad 6 september 2005 Postad 6 september 2005 Till höger över tidslinjen har du två ikoner. En paperskorg för att slänga och ett rakblad för att klippa. ;) 0 Citera
arvid Postad 7 september 2005 Postad 7 september 2005 Alldeles riktigt - så gör man. Varför inte ladda ner en manual, visserligen på engelska, 377 sidor i en pdf-fil. ftp://ftp.pinnaclesys.de/manuals/pc/Studio9/Studio9Plus_color_US-GB.pdf 0 Citera
Tyl Postad 7 september 2005 Författare Postad 7 september 2005 Jag skäms Kom på rakbladet när jag skickat frågan Tack i alla fall Hälsar Tyl 0 Citera
arvid Postad 8 september 2005 Postad 8 september 2005 Inte faen ska du skämmas! Ingen fråga kan väl nånsin vara för dum! Hur fasen ska man lära sig nåt om man inte vågar fråga? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.