jonkanon Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Vi får se om jag gör något här i framtiden, håller på att söka stipendium för att hålla mig ekonomiskt oberoende i ett halvår, dvs kunna betala räkningar och syssla med enligt mig meningsfulla saker. Ska skriva ett långfilmsmanus som heter duga, minsann. Men legoanimation kan vara kul att göra lite vid sidan av då, men då jag nu är 30 år så har jag inte kvar något lego. Men jag har en son på 15 månader och jag har minsann köpt lite duplo. Så kanske kan det bli ett litet duploäventyr. Men vi får se om jag får ta hans leksaker... /j 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rydén Posted October 4, 2005 Author Share Posted October 4, 2005 Lego går att finna överallt! Släpp ut ungen innom dig och lägg ner lite energi på bygget, vi blev jäkligt nöjda med vårat. Och det blev långt över våra förväntningar. (Kan bero på att det va lite för roligt att bygga) Man blev väldigt nostalgisk "ÅHH Kolla denhär minns du den??" :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts