maxv Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 Evil Bob. En misslyckad snubbe som i denna film försöker sig på en gisslantagning. Ca 9 min. Size: 46 MB http://www.sprocket.se/media.php?id=875 och klicka på "EVIL BOB SWEET REVENGE" 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barnholdt Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 Ett par av klippen i fighterna var bra tyckte jag annars tyckte jag första skottet var jäkligt bra filmat. Just att man som betraktare får se det bakifrån och sen från sidan när själva skottet kommer tyckte jag var super bra klippt. Utzomningen från honnom när han väl ligger ned var också bra. Jag är inte den som ska dömma film då jag själv inte är bra på att filma men jag tyckte i alla fall att ni var bra på att våga byta vinklar så att man som åskådare fick vara med lite i filmen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxv Posted September 2, 2005 Author Share Posted September 2, 2005 Man tackar! Jag håller med. Vi har filmat varje scen med 2 kameror samtidigt. Det gör att man alltid har samma scen fast från 2 olika vinklar att välja imellan när man klipper. Man får vara noga med att inte få med den andra kameran i bakgrunden bara.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arvid Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Mmm, det var inte så tokigt! Men jag får inte riktigt klart för mig vad det hela går ut på. Men ringer man normalt till polisen för att kräva lösen? Sedan är det väl ganska osmart att döda personen man tänker få lösensumma för. Å ska man vara petig så kan man ju tycka att han kunde ha varit ordentlig och vikt upp sittringen på toastolen innan han börja pissa. Men å andra sidan far strålen sedan åt alla håll så då är det i alla fall kört. Men fortsätt filma. Ni är på G. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts