Nixxon Posted August 27, 2005 Share Posted August 27, 2005 Det här är den första filmen vi gjorde ...kvaliten är inte så bra för det är en sleten kamera. http://rapidshare.de/files/4416974/Terrorist_Attacken.WMV.html 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymmit Posted August 27, 2005 Share Posted August 27, 2005 De var nog bland de sämsta jag sett tror jag...Då är ju till och med min film "The Police" bättre...:P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barnholdt Posted August 27, 2005 Share Posted August 27, 2005 "Too many users downloading right now. Please try again later or get a PREMIUM-Account" Provar senare igen ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nixxon Posted August 27, 2005 Author Share Posted August 27, 2005 takkar tumit...ja sa ju att det var vår första film vi gjort.jag gjorde den direkt pappa köpte sin nya kamera så det var liksom ingens story i den ..det var mer att ja ville göra en film... hur dålig den än blev :p 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawo Posted August 28, 2005 Share Posted August 28, 2005 Så jäkla dålig var den inte... Men det var ju inte jätte bra heller. Bättra på ljudeffekter, story, skådespeleri så kan ni ha något. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barnholdt Posted August 28, 2005 Share Posted August 28, 2005 Alltid kul att få prova en ny kamera. En fråga bara, var det tänkt som lite TVspels tema eller uppfatta jag det fel? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nixxon Posted August 28, 2005 Author Share Posted August 28, 2005 " Så jäkla dålig var den inte... Men det var ju inte jätte bra heller. Bättra på ljudeffekter, story, skådespeleri så kan ni ha något." det har vi bättrat på nu.... när vi gjorde den där filmen(för typ 2 år sedan) så hade jag bara ett program som var likt moviemaker...nu har jag bättre redigerings program mm och lite seriösare filmer..:p 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts