WFilm Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 http://rapidshare.de/files/4259750/Sm__filmer.rar.html Hallo!! det här är min tredje post i forumet, har varit lite lat och supit lite för mycket tror jag:D jahur som helst, här är lite material som eventuellt skall vara med i den slutliga filmen... det är ingen världsklass precis och sen har jag inte orkat fixa nå titlar och presentationer, men det duger nog:) Det är typ bara rå material som jag har lagt lite musik på och så har jag speedat upp några klipp lite.. håller på att filma för fullt nu så jag skall se sen när den är klar om jag slänger upp den här, jag skall försöka i alla fall om nån vill se den sen:) den slutliga filmen kommer att bli mycket bättre för vi har nämligen fått ett större hopp nu så(2.5m högt och 1.5m brett) så det blir mycket högre hopp, även mycket fler trick osv:) Säg gärna vad som kunde ha varit bättre och vad som var bra.. ja ni vet har även mer mxfilm om nån är intresserad mycket nöje/Wfilm 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreSjöström Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Tuvär grabbar, 60% (?) av filmen var från en fest? Vilket inte imponerar mig särskilt mycket. Säkert roligt intärnt, men saker som fest och andra påfund tycker bara almänheten är löjligt. Att visa nån liten snutt tex i en presentation skulle väll vara okej, men som sagt.. inte större delen av filmen.. Sedan gick redigeringstekniken obemärkt förbi = Godkänt men varken mer eller mindre. Körningen var dock på hyffsad nivå med tanke på det lilla hoppet ni hade. Slutsumering: Det kan bara bli bättre! Titta gärna till http://www.ugrpite.tk där jag gjorde min absolut första film, nästa är planerad till hösten. Lycka till med körningen! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WFilm Posted August 23, 2005 Author Share Posted August 23, 2005 Har faktiskt sett eran film.. tyckte den var bra(förutom vissa låtar och presentationerna).. men som sagt så var det här nåt jag bara klippte ihop snabbt och hastigt + att jag inte hade så överdrivet mycket cross material så det var därför det var lite mycket sånt:) men som sagt innan, den slutliga filmen kommer att rocka dock:D Tack för dina synpunkter AndreSjöström:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WFilm Posted August 24, 2005 Author Share Posted August 24, 2005 Är faktiskt ganska glad över att du inte märkte av redigeringen så mycket... har försökt att göra det så faktiskt.. se t.ex. på crusty filmerna, där använder dom nästan bara fade in och out och overlap och inte för ofta. Själv tycker jag att det är fullt med alldeles för många övergångar... jag tycker att en cross film skall vara snyggt filmad och med några övergångar och ganska mycket blandat material.. man vill ju få fokusen på själva körningen och tricken, men i det här fallet inte så många trick och du har rätt om att det var mycket i filmen... fast det var ju bara på skoj jag slängde upp den och för att få en liten inblick i vad folk gillar osv, men där emot tror jag inte folk tycker det är så tråkigt med fester även fast dom inte känner människorna på filmen.. men som du sa så är det överdrivet mycket med festande i filmen... men det är så i finland:D ... men men smaken är som baken, delad.. Mer feedback från andra också skulle vara najs:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts